Entranet Döküman Yönetimi
Evrak karmaşası ile zaman kaybetmeyin.
- Doküman Organizasyonu
Sınırsız gruplandırma ve kategorilendirme özelliği ile dokümanlarınızı organize edin.
- Doküman Yönetimi
Açık, kapalı, iptal gibi durum tanımları oluşturun, dokümanlarınıza atayın. Durumlarına göre dokümanlarınızı filtreleyin.
- Dokümanlar Analiz
Her bir kurumun gelen giden evrak ve ortak doküman sayılarını görün. Açık, kapalı, iptal edilen evrak ve ortak doküman sayısına ulaşın.
Geniş Entegrasyon Seçeneklerini Değerlendirin
Bilinen tüm hizmet sağlayıları ile entegre olun.
Gelen Evrak
Posta, faks, kargo, elden ya da e-posta ile kuruma gelen evrakları otomatik numaralandırma ile kaydedin.
Giden Evrak
Kurum içerisindeki diğer çalışanlara ya da kurum dışındaki kişilere, kurumlara gönderilen evrakları yönetin.
Ortak Dokümanlar
Bilgi, toplantı notları, raporlar gibi kurum içinde ortak paylaşılan dokümanları yönetin.
Bağlı Dokümanlar
Proje, fırsat, görev, müşteri, sipariş bağlantıları ile dokümanı uygulamalarla ilişkilendirin.
İşinize Değer Katan Çözümler
Hemen kullanmaya başlayın
- E-mail ve SMS Bildirimleri
Gelen-giden evrak ilgili kişi ile ilişkilendirildiğinde ya da evrak ile ilgili değişiklik yapıldığında E-mail ve SMS ile kişinin bilgilendirilmesini sağlayın. Evraklarınızı ya da dokümanlarınızı E-mail ile ilgili kişilerle paylaşın.