Servis İçin Çoklu Kanal Çözümü
Çağrı merkezi, web formları, ticket destek kayıt sistemi ile anında hizmet verin.
- Sevk ve Kabul İşlemleri
Formun genel bilgilerini, garanti durumunu, ilgili kişilerini, arıza kategorisini kaydedin. Formların yapılan işlemlerini, masraflarını, ödeme bilgilerini, teslim bilgileri görün.
- Garanti Takibi
Seri numaraları ile birlikte ürün kodlarını, fatura tarihlerini, garanti başlangıç ve bitiş tarihlerini tek tek girin ya da Excel’ den toplu olarak yükleyin.
- Ticket Destek Kayıt Sistemi
Destek kayıtlarını gruplara ve kategorilere ayırarak sınıflandırın. İlgili kişisini atayın, destek kaydına özel görevler, aktiviteler tanımlayın.
Servis Süreçlerinizi Kusursuz Yönetin
![](https://fbsoftwaresolutions.com.tr/wp-content/uploads/2023/08/servis-ikonlu-kutular-8.png)
Şikayet Yönetimi
Müşterilerinizin web sitenizden şikayet formunu doldurarak kolaylıkla şikayetlerini size iletebildikleri şikayet yönetimi ile müşteri memnuniyetini arttırın.
![](https://fbsoftwaresolutions.com.tr/wp-content/uploads/2023/08/servis-ikonlu-kutular-4.png)
Teknik Servis Yönetimi
Teknik serviste kaydı olan müşterilerinizi listeleyin, müşterinizin açık, kapalı servis kayıtlarını görün.
![](https://fbsoftwaresolutions.com.tr/wp-content/uploads/2023/08/e-ticaret-genel-bakis-sol-sag-kutular-12.png)
Yedek Parça Yönetimi
Yedek parçalarınızın ürün detay bilgileri ile birlikte grup, kategori, marka, fiyat liste bilgilerini sisteme girin.
![](https://fbsoftwaresolutions.com.tr/wp-content/uploads/2023/08/fb-software-solutions-1.png)
İşinize Değer Katan Çözümler
Hemen kullanmaya başlayın
![](https://fbsoftwaresolutions.com.tr/wp-content/uploads/2023/08/servis-gorselli-liste-2-17.png)
- 360 Derece Müşteri Görünümü Elde Edin
Müşterilerinizin tüm aktivitelerini tek bir ekranda görüntüleyin, müşterinize özel teklif ve seçeneklerle müşteri memnuniyetini arttırın.
- Teknik Servis İş Süreçlerini Sağlıklı Yürütün
Servis formlarını, garanti takibini, kargo süreçlerini, servis personelini yönetin; SMS ve E-mail bildirimleri ile müşterinizi servis adımlarından haberdar edin.
- Müşterilerinize ve İşbirlikçilerinize Hızlı ve Doğru Destek Hizmeti Verin
Ticket destek kayıt uygulaması ile anında destek taleplerini görün, iş süreçleri ile destek kaydını yönetin.
![](https://fbsoftwaresolutions.com.tr/wp-content/uploads/2023/08/entranet.png)
![](https://fbsoftwaresolutions.com.tr/wp-content/uploads/2023/08/app-store-and-google-play.jpg)
Teknik servis yönetimi, garanti takibi, sevk ve kabul işlemleri, yedek parça yönetimi, ticket kayıt destek sistemi, şikayet yönetimi, müşteri proje yönetimi servis uygulamaları temel özellikleridir.