Entranet Döküman Yönetimi

Evrak karmaşası ile zaman kaybetmeyin.

Sınırsız gruplandırma ve kategorilendirme özelliği ile dokümanlarınızı organize edin.

Açık, kapalı, iptal gibi durum tanımları oluşturun, dokümanlarınıza atayın. Durumlarına göre dokümanlarınızı filtreleyin.

Her bir kurumun gelen giden evrak ve ortak doküman sayılarını görün. Açık, kapalı, iptal edilen evrak ve ortak doküman sayısına ulaşın.

Geniş Entegrasyon Seçeneklerini Değerlendirin

Bilinen tüm hizmet sağlayıları ile entegre olun.

Gelen Evrak

Posta, faks, kargo, elden ya da e-posta ile kuruma gelen evrakları otomatik numaralandırma ile kaydedin.

Giden Evrak

Kurum içerisindeki diğer çalışanlara ya da kurum dışındaki kişilere, kurumlara gönderilen evrakları yönetin.

Ortak Dokümanlar

Bilgi, toplantı notları, raporlar gibi kurum içinde ortak paylaşılan dokümanları yönetin.

Bağlı Dokümanlar

Proje, fırsat, görev, müşteri, sipariş bağlantıları ile dokümanı uygulamalarla ilişkilendirin.

İşinize Değer Katan Çözümler

Hemen kullanmaya başlayın

Gelen-giden evrak ilgili kişi ile ilişkilendirildiğinde ya da evrak ile ilgili değişiklik yapıldığında E-mail ve SMS ile kişinin bilgilendirilmesini sağlayın. Evraklarınızı ya da dokümanlarınızı E-mail ile ilgili kişilerle paylaşın.