İhtiyaçları Belirleyin, Kaynakları Yönetin
Mobil uygulaması ile her zaman, her yerden projenizi yönetin.
- Proje Yönetimi
Proje planınızı yapın, görevler, aktiviteler, notlar ile projenizi yönetin. Bir bakışta proje durumunu görün.
- Kaynak Yönetimi
Projenize aktiviteler ve masraflar girin, faturalandırılabilir kaynaklarınızı etkili ve verimli bir şekilde yönetin.
- Takım Çalışması
Görev listelerini, kanban ve takvimi kullanarak ekibinizin işlerini yönetin.
Güçlü Özellikleri Keşfedin
Görevler
Manuel ya da şablondan görev ekleyin. Alt görevler için görevlere kontrol maddeleri ekleyin, dilerseniz kontrol maddesine sorumlu kişi atayın.
Aktiviteler
Göreve aktiviteler ekleyerek görev için toplam çalışılma süresini tespit edin. Görevlerden bağımsız projeye aktiviteler ekleyin.
Doküman Yönetimi
Projelerinize ya da görevlerinize ilgili dokümanları ekleyin. Tek ekranda eklenen tüm dokümanları listeleyin.
Forum
Forum konuları ekleyin, projenin diğer katılımcılarının konuya yorum yapabilmelerini sağlayın.
Bütçe
Proje bütçesi oluşturun, hedeflenen ve gerçekleşen gelir gider kalemlerini karşılaştırın, aralarındaki farkı ve gerçekleşme oranlarını görün.
Maliyet
Belirlenen bütçe çerçevesinde proje maliyetlerini yönetin, maliyet bütçe kontrollerini yapın.
Masraf
Grup ve kategorisini belirleyin, sınırsız sayıda masraf merkezi ve masraf gider kalemi tanımlayın.
Yetkilendirme
Departman, kişi ya da roller bazında yetkilendirme ayarlarını yapın. Kimlerin projeye erişebileceğini belirleyin.
İşinize Değer Katan Çözümler
Hemen kullanmaya başlayın
- Modern Görsel Araçlar Kullanın
Kanban listeleri ile proje adımlarının görünümünü basitleştirin ve çalışanların iş birliğini geliştirin, proje verimliliğini arttırın.
- Projelere Bileşenler Ekleyin
Projelere ve görevlere aktiviteler, forum mesajları, notlar, destek kayıtları ekleyin, projeleri takip için karmaşık iş adımlarını unutun.
Görevler, aktiviteler, notlar, proje planlaması, gantt, kanban, bütçe, maliyet proje yönetimi uygulamaları temel özellikleridir.