Servis İçin Çoklu Kanal Çözümü
Çağrı merkezi, web formları, ticket destek kayıt sistemi ile anında hizmet verin.
- Sevk ve Kabul İşlemleri
Formun genel bilgilerini, garanti durumunu, ilgili kişilerini, arıza kategorisini kaydedin. Formların yapılan işlemlerini, masraflarını, ödeme bilgilerini, teslim bilgileri görün.
- Garanti Takibi
Seri numaraları ile birlikte ürün kodlarını, fatura tarihlerini, garanti başlangıç ve bitiş tarihlerini tek tek girin ya da Excel’ den toplu olarak yükleyin.
- Ticket Destek Kayıt Sistemi
Destek kayıtlarını gruplara ve kategorilere ayırarak sınıflandırın. İlgili kişisini atayın, destek kaydına özel görevler, aktiviteler tanımlayın.
Servis Süreçlerinizi Kusursuz Yönetin
Şikayet Yönetimi
Müşterilerinizin web sitenizden şikayet formunu doldurarak kolaylıkla şikayetlerini size iletebildikleri şikayet yönetimi ile müşteri memnuniyetini arttırın.
Teknik Servis Yönetimi
Teknik serviste kaydı olan müşterilerinizi listeleyin, müşterinizin açık, kapalı servis kayıtlarını görün.
Yedek Parça Yönetimi
Yedek parçalarınızın ürün detay bilgileri ile birlikte grup, kategori, marka, fiyat liste bilgilerini sisteme girin.
İşinize Değer Katan Çözümler
Hemen kullanmaya başlayın
- 360 Derece Müşteri Görünümü Elde Edin
Müşterilerinizin tüm aktivitelerini tek bir ekranda görüntüleyin, müşterinize özel teklif ve seçeneklerle müşteri memnuniyetini arttırın.
- Teknik Servis İş Süreçlerini Sağlıklı Yürütün
Servis formlarını, garanti takibini, kargo süreçlerini, servis personelini yönetin; SMS ve E-mail bildirimleri ile müşterinizi servis adımlarından haberdar edin.
- Müşterilerinize ve İşbirlikçilerinize Hızlı ve Doğru Destek Hizmeti Verin
Ticket destek kayıt uygulaması ile anında destek taleplerini görün, iş süreçleri ile destek kaydını yönetin.
Teknik servis yönetimi, garanti takibi, sevk ve kabul işlemleri, yedek parça yönetimi, ticket kayıt destek sistemi, şikayet yönetimi, müşteri proje yönetimi servis uygulamaları temel özellikleridir.